Csikóhal Hírlevél

Statcounter

Nyári Tábor a Margitszigeten

2010.06.29. 10:00 - Eszti néni

Június 21-25.-éig,egésznapos nyári tábort szerveztünk a gyerekeknek,a Margitszigeti Sport uszodában. Gyerekeink napi két edzésen vehetettek részt az uszoda fedett medencéiben tudásszintjüknek megfelelően a tanmedencében ill.a mélyvízben.

A délelőtti és délutáni foglalkozások intenzítása nagyon megdobta a srácok úszástudását. Az edzéseket követően a nagyobbak és bátrabbak, a műugró toronyból ugráltak fáradhatatlanul nap mint nap, ezt jobban preferálták mint az angol oktatást, így azt a döntést hoztam,hogy a sűrű napi programunk inkább az önfeledt játékról szóljon ,nem pedig a kötelező tanulásról.

A kicsi és nagy gyerekek egyaránt felszabadultan, jól érezték magukat és élvezték egymás társaságát,a hét második felére nagyon összekovácsolódott a kis banda. Minden pici tanulónak akadt egy önkéntes kiskamasz pártfogója,aki minden tekintetben gondoskodott a kicsik szórakoztatásáról.

Az úszóedzések között nagyon sok programon vehettek részt a gyerekek, a napi játszóterezés és focizás mellett szerdán és csütörtökön a napsütéses délutánokon a kinti medencét birtokba véve hancúroztak, vizilabdáztak a srácok. Nap mint nap ismerkedtünk az általános növény és állathatározás rejtelmeivel, jártunk a margitszigeti halastónál ahol konkrét növényhatározást végezhettek a gyerekek. Megismerkedtek a mezők,rétek és a vízpart flórájával,faunájával. Az általunk adott kis füzeteikbe minden nap beragasztottuk az adott témakörhöz tartozó ismeretanyagot. Az állatkerthez sajnos a fakidőlések miatt a rendőrök nem engedtek be,de ennek a témakörnek az tudásanyaga is bekerült a srácok naplójába.

Nagyon nagy  sikert aratott a bringóhintózás és a kisvonatozás a szigeten. A bringó önfeledt vidám hangulatot teremtett és a versenyszellemet is szabadjára engedte a gyerekekből. Mi voltunk aznap délelött a sziget vad motorosai. A kisvonatozás során az idegenvezető segítségével  megismerkedtünk a Margitsziget nevezetességeivel, melyről szintén kaptak a gyerekek írásos anyagot is a naplójukba.

A sok mozgás és a jó levegő nagyon éhes manókat vezetett nap mint nap az étterembe, ahol finom ebédet kaptunk és  sokszor a repeta nagyobb adag volt, mint az eredeti. Persze az általam ígért ebéd utáni édesség sem maradt el egyetlen nap sem,hol fagyiztunk,hol gumicukroztunk, sütiztünk stb. Pénteken a kis csikóhalas csapat akik nagy büszkeségeim voltak az uszodában, délután tortát bonthattak és buborékfújót kaptak ajándékba.

Köszönöm a szülőknek,hogy megtiszteltek bizalmukkal és ránk bízták gyermekeiket egy hétre, a nagyobb lányoknak Dórának, Zorának és Boginak, Zsuzsinak a sok, szívből jövő segítséget a picik mellett.

Köszönöm Marika néninek a buszos kíséretet és a napi pakolászást a gyerekek cuccai között,ami nem volt kis logisztikai feladat, köszönöm Kati néninek a színvonalas és szeretetteljes edzéseket. Nem utolsó sorban minden csikóhalas táborozó manónak, kicsinek és nagynak egyaránt, köszönöm a lelkesedést, a sok nevetést, vidámságot mellyel, a napsütéses idő helyett felvillanyoztátok a tábor napjait.

Remélem jövő nyáron  megint találkozunk.

De előtte  szeptembertől mindenkint szeretettel várok a tanfolyamokon.

sziasztok Eszti néni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.